Returer

Reklamation

Alla förfrågningar om reklamationer, skadade varor eller fel i leveranser ska göras skriftligen via ”Kundtjänst”. För att säkerställa en smidig och effektiv behandling är det viktigt att du registrerar ärendet hos oss via e-post laserglam@gmail.com, kontaktformulär eller på vår webbplats. Efteråt får du svar inom 24h från vår kundtjänst med uppgifter om hur du ska gå vidare. Skicka inte reklamerade varor tillbaka till oss innan du har kommit överens med vår kundtjänst, eftersom det kan leda till missförstånd och onödiga förseningar i expeditionen.

Transportskador

Om du har mottagit en transportskadad produkt ska detta anmälas direkt till Laser Glam Clinic kundservice.
E-post:laserglam@gmail.com

 

Felaktig produkt

Har du mottagit en felaktig produkt bör detta anmälas direkt till Laser Glam Clinic kundservice.
E-post: laserglam@gmail.com

 

Ångerrätt

Vid köp av produkter på laserglamclinic.se har du som kund 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt. Du är ansvarig för att kontrollera att leveransen och produkterna är oskadda i samband med mottagande av paketet.

Du kan då välja om du vill byta till en annan produkt eller få tillbaka pengarna. Om du önskar att göra en retur, kontakta vår kundtjänst innan du skickar in produkten. Vid retur betalar kunden själv för returkostnaden. Märk returen tydligt med ditt ordernummer och skicka paketet till:

Till butiken Kontakta oss